Edycja Szablonu Print Design i podobnych do niego.

Odpowiadam na pytania zadawane tylko w komentarzach pod wpisami!

 

sobota, 21 kwietnia 2012

LinkWithin - po polsku

LinkWithin to fajny dodatek dzięki któremu możemy na końcu naszych postów wyświetlać inne, podobne wpisy z naszego bloga wraz z miniaturkami.
Obrazki pojawiają się jeżeli do naszych notek wklejamy zdjęcia i grafiki dodawane przez panel Bloggera. W innym przypadku wyświetlana jest tylko lista linków.

Gdzie można sobie wygenerować taki dodatek? Na tej stronie => LinkWithin. Przechodzimy na witrynę i wypełniamy formularz. Podajemy adres e-mail, adres naszego bloga, wybieramy ilość wpisów jaka ma być pokazywana oraz platformę, w naszym przypadku Blogger. Jeżeli nasz blog ma ciemne tło i jasne (np. białe) litery w notkach to dodatkowo zaznaczamy kwadracik na końcu. Następnie klikamy na "get widget!"
Na drugiej stronie klikamy na link "Install Widget" i umożliwiamy dodanie naszego gadżetu na wybranego bloga. Każdy blog musi mieć osobno wygenerowany gadżet.

Dodaliśmy sobie fajny dodatek, ale nad listą postów wyświetla nam się "You might also like" a my piszemy po polsku i chcemy polskie napisy na całym blogu. Jak to zmienić? Wystarczy dopisać jedną linijkę do skryptu - jaką? o tym przeczytacie w temacie na forum => LinkWithin po polsku.
Przydało się? Polub i poleć znajomym:

11 komentarzy:

  1. help, help.

    Klikam install widget, wybieram bloga klikam "dodaj widget" i... nic. na tym koniec... co robić?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj mam problem. Po zmianie szablonu usunęłam Linkwithin na chwilę, a gdy ponownie chciałam go wstawić wyskakuje mi błąd. Dochodzę do ostatniego etapu i gdy wciskam dodaj na bloga pokazuje się błąd i napis, że arkusz nie może być pusty. Nie wiem jak sobie z tym poradzić:/ Pozdrawiam! :)

    http://ksiazkowo89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu macie opis jak zainstalować linkwithin gdy jest błąd: błąd instalacji linkwithin

      Usuń
  3. Mam ten sam problem, co Oli. Nie wiem, co należy wpisać w zawartość. Proszę o pomoc...

    http://magdalenamisztela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Spróbujcie wgrać LinkWithin ręcznie (do gadżetu HTML), uzupełniając jedynie swój ID.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie tak zrobiłam i pomogło :)

      Usuń
  5. caly czas mi wyskakuje " wystąpił błąd" nie wiem co zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tylko mały problem: widżet teoretycznie sam się dodaje, ale kiedy go przeciągam pod ''Posty w blogu'' nie umieszcza się pod każdym postem, tylko pod wszystkimi na samym dole. A dwa: widżet wyswietla sie jako linkwithin + tresc, którą musiałam wpisać, ale kompletnie nie wiedziałam, co tam wpisac.

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się też umieszcza pod wszystkimi na dole, ale nie działa nawet. jest sam napis linkwithin i nic. Pomijając fakt, że nie umieszcza się tam gdzie powinien to jeszcze w ogóle nie działa. A może ja coś robię źle? Tylko nie wiem co..

    OdpowiedzUsuń

Przed zadaniem pytania przeczytaj to: regulamin.
Odpowiadam tylko na pytania osób, które obserwują tego bloga.