Edycja Szablonu Print Design i podobnych do niego.

Odpowiadam na pytania zadawane tylko w komentarzach pod wpisami!

 

sobota, 21 kwietnia 2012

LinkWithin - po polsku

LinkWithin to fajny dodatek dzięki któremu możemy na końcu naszych postów wyświetlać inne, podobne wpisy z naszego bloga wraz z miniaturkami.
Obrazki pojawiają się jeżeli do naszych notek wklejamy zdjęcia i grafiki dodawane przez panel Bloggera. W innym przypadku wyświetlana jest tylko lista linków.

Gdzie można sobie wygenerować taki dodatek? Na tej stronie => LinkWithin. Przechodzimy na witrynę i wypełniamy formularz. Podajemy adres e-mail, adres naszego bloga, wybieramy ilość wpisów jaka ma być pokazywana oraz platformę, w naszym przypadku Blogger. Jeżeli nasz blog ma ciemne tło i jasne (np. białe) litery w notkach to dodatkowo zaznaczamy kwadracik na końcu. Następnie klikamy na "get widget!"
Na drugiej stronie klikamy na link "Install Widget" i umożliwiamy dodanie naszego gadżetu na wybranego bloga. Każdy blog musi mieć osobno wygenerowany gadżet.

Dodaliśmy sobie fajny dodatek, ale nad listą postów wyświetla nam się "You might also like" a my piszemy po polsku i chcemy polskie napisy na całym blogu. Jak to zmienić? Wystarczy dopisać jedną linijkę do skryptu - jaką? o tym przeczytacie w temacie na forum => LinkWithin po polsku.

Ps. Jeżeli masz problem z zainstalowaniem tego dodatku, to przeczytaj wątek na forum => LW - wymagane pole nie może być puste.
Przydało się? Polub i poleć znajomym:

16 komentarzy:

  1. help, help.

    Klikam install widget, wybieram bloga klikam "dodaj widget" i... nic. na tym koniec... co robić?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj mam problem. Po zmianie szablonu usunęłam Linkwithin na chwilę, a gdy ponownie chciałam go wstawić wyskakuje mi błąd. Dochodzę do ostatniego etapu i gdy wciskam dodaj na bloga pokazuje się błąd i napis, że arkusz nie może być pusty. Nie wiem jak sobie z tym poradzić:/ Pozdrawiam! :)

    http://ksiazkowo89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten sam problem, co Oli. Nie wiem, co należy wpisać w zawartość. Proszę o pomoc...

    http://magdalenamisztela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Spróbujcie wgrać LinkWithin ręcznie (do gadżetu HTML), uzupełniając jedynie swój ID.

    OdpowiedzUsuń
  5. caly czas mi wyskakuje " wystąpił błąd" nie wiem co zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tylko mały problem: widżet teoretycznie sam się dodaje, ale kiedy go przeciągam pod ''Posty w blogu'' nie umieszcza się pod każdym postem, tylko pod wszystkimi na samym dole. A dwa: widżet wyswietla sie jako linkwithin + tresc, którą musiałam wpisać, ale kompletnie nie wiedziałam, co tam wpisac.

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się też umieszcza pod wszystkimi na dole, ale nie działa nawet. jest sam napis linkwithin i nic. Pomijając fakt, że nie umieszcza się tam gdzie powinien to jeszcze w ogóle nie działa. A może ja coś robię źle? Tylko nie wiem co..

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna robota! Dziękuję za pomoc. Korzystałam z Twojej niezastąpionej pomocy na forum. Większość pozytywnych metamorfoz mojego bloga to Twoja zasługa. Senkju, senkju, po trzykroć senkju :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm..a jak szybko się pojawiają podobne wpisy po zainstalowaniu dodatku? Czekam 3 dzień i nic... na stronie było napisanie, że jest za darmo stąd "more traffic", ale aż 3 dni? hm....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, niestety z tym dodatkiem bywają problemy i nie polecam go już nikomu.

      Usuń
  10. Dzień dobry,

    mój problem z linkwithin polega na tym, że losowo wybierane odnośniki pochodzą z wąskiego przedziału czasowego i z ponad stu wpisów na blogu proponowanych jest dosłownie kilkanaście.

    Wygląda to w ten sposób: http://ltura.blogspot.com/

    Jaki może być powód tej sytuacji?

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, aktualizacja:
    Jeżeli poszukujesz dodatku pokazującego podobne posty, to skorzystaj z innej strony niż LW lub z innego skryptu. LinkWithin nie działa już od bardzo dawna. Wszyscy, którzy mają go dodanego na blogu, powinni jak najszybciej skasować, bo zapytanie do serwera Link Within znacząco spowalnia wczytywanie całej strony.

    OdpowiedzUsuń

Przed zadaniem pytania przeczytaj to: regulamin.
Odpowiadam tylko na pytania osób, które obserwują tego bloga.